DESFULLA’M [Claudenúvol]

Jo no crec en respostes en els pètals d’una margarida. O sí. O no.
O sí…
Provem-ho. Torna a desfullar-me.

Dius que ho he dit.
Dic que ho has somniat.
L’únic cert és
que t’ha despert es meu alenar;
m’ha despert es teu despertar.

Dius que he dit “M’estimes?”.
Dic que has somniat que he dit “M’estimes?”, “M’estimes?”.

– M’estimes? –

No diguis res.
Primer:
desfulla’m, desfulla’m
com si fos una margarida.

Sí, no, sí, no…

Desfulla’m, desfulla’m
com si fos una margarida.

[…]

Adaptació de: La pregunta – Mar Grimalt

Anuncis

Deixa un comentari

